Als persoon met ADHD en ASS had ik altijd heel veel moeite om mijn werk (mail, agenda, deadlines) georganiseerd en overzichtelijk te houden. Vivies/ Vief heeft mij enorm geholpen om meer overzicht te krijgen in mijn zakelijke mailbox, taken, werkvoorraad en agenda. Door er op een andere manier naar te kijken, het anders te organiseren en nieuwe gewoontes aan te leren. In het begin dacht ik 'dit gaat nooit werken' maar Vief heeft me aangespoord, aangemoedigd en gemotiveerd om het vol te houden, en dat heeft al na enkele weken bijzonder mooie resultaten opgeleverd. Ook ben ik in staat om, als er door omstandigheden toch weer chaos dreigt te ontstaan, in korte tijd weer orde aan te brengen en het overzicht terug te krijgen. Hierdoor ervaar ik veel minder stress en deadlines zijn ook geen probleem meer. Ook mijn werkgever is heel blij met en tevreden over het resultaat.
Mieke uit Rhenen
16-10-2024
Vief is een leuk mens, positief ingesteld, geduldig, deskundig en weet de juiste snaar te raken. Ook is ze creatief in het bedenken van oplossingen voor 'als het niet kan zoals het moet' en een kei in het motiveren op lastige momenten. Heel veel dank daarvoor! Ik vond het ontzettend fijn om met haar samen te werken en heb er veel van geleerd. Ik gun iedereen zo'n opruimcoach, zowel in huis als voor zakelijke trajecten, en beveel haar van harte aan.
Mieke uit Rhenen
16-10-2024
Ook bij de tweede opruimklus ‘in mijn hoofd en huis’ ervaar ik de coaching van Vivies als een hele goede en prettige “steun in de rug”. Professioneel, betrokken en sympathiek. Had niet gedacht dat het zó waardevol en fijn kon zijn! Dank je wel, Vief.
Anneke uit Rhenen
29-5-2024
Vief keek echt naar mijn situatie, liet me de lat realistisch neerleggen en leerde me een effectieve opruimmethode. Ik ervaar nu meer rust én vertrouwen!
Annemiek uit Wageningen
4-6-2024
Je hebt me zo goed geholpen met het op orde brengen van mijn mailbox en daarmee ook mijn werkzaamheden.
Mijn mailbox was altijd een chaos en dat kostte heel veel tijd en frustratie. Eerdere cursussen die ik heb gehad bleven nooit lang hangen maar jij keek echt naar wat voor mij werkt. Je vroeg op een prettige manier door over wat mijn werk inhoudt en waar ik tegen aan liep. Nu heb ik een overzichtelijke mailbox waardoor ik alles niet alleen heel snel kan vinden, maar ook veel beter mijn werk kan plannen. Daardoor lukt het ook nog steeds om het vol te houden, een enorm grote verandering!
Kitty uit Wageningen
11-2-2024
Het contact met Vief is heel fijn, open en eerlijk. Ze stelt je snel gerust en op je gemak. Door goede vragen te stellen werd er tijdens de voorbereiding en later ook tijdens ons gesprek al veel duidelijk. Vief weet goed waar ze het over heeft en kan heel goed inschatten waar of op welk vlak 'hulp' nodig is. Ze heeft mij met beide voeten op de grond gezet en een goed beeld gegeven bij wat ik allemaal op m'n bord heb maar ook het inzicht gegeven van dingen die van m'n bord af mogen/kunnen. Ook de nazorg die ze biedt heb ik als prettig ervaren. We hebben samen een goede basis gemaakt voor een takenschema, dit schema werk ik vaak nog bij of pas ik aan. Ik heb er een 'opgeruimd' hoofd en een goede weekplanning aan over gehouden.
Mirjam uit Wageningen
24-11-2023
Vief, als ik jou niet had gevraagd als opruimcoach, zou ik nog steeds gedacht hebben dat ik alles alleen moest doen in huis. En me daar akelig over voelen!
Het mooiste dat je ons als gezin hebt gebracht is dat je ons in alle rust hebt kunnen overtuigen van de noodzaak van 'de gedeelde verantwoordelijkheid'. De jaarplanner die je voor ons gemaakt hebt geeft ons het praktisch overzicht.
Super bedankt!
Louise uit Ede
10-12-2021
Hier volgen snel de reacties van mijn andere klanten uit Wageningen en omstreken